0 0
مازندران، جویبار
011-42561218

مفتول گالوانیزه چیست و چرا از آن استفاده می کنیم ؟

مفتول گالوانیزه چیست و چرا از آن استفاده می کنیم ؟

مفتول گالوانیزه گرم در واقع مفتول سیاه حرارت داده شده ( آنیل شده ) ای است که در اثر حرارت ، کرین آن به حداقل ممکن رسیده ، بسیار نرم و نفوذپذیر شده است . آنگاه به واسطه غوطه وری در وان مذاب روی به صورت کاملاً عمقی و زیبا روکش دهی می شود .دارا بودن سطح صاف و یکدست و نرمی بالا از ویژگیهای منحصر به فرد این محصول است . قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالای آن سبب می گردد که در محصولات بافتی متعددی مورد استفاده قرار بگیرد.

توضیحات محصول
مفتول گالوانیزه به دو صورت سرد و گرم تولید می شود. در فرآیند تولید روکشی از فلز روی(z) بر مفتول سیاه بدون اکسید قرار گرفته و این روکش باعث مقاومت فلز در برابر رطوبت و شکستگی شده و آن را منعطف می سازد.مزیت اصلی آن پایین بودن هزینه آن است. علیرغم اینکه قیمت بالاتری نسبت به مفتولهای سیاه دارد ولی یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود زیرا دوام آن در طولانی مدت بسیار بیشتر از مفتولهای سیاه می باشد. این محصول در سایزهای مختلف معمولا از قطر 2 الی 3 میلیمتر در کلافهای 50- 70 کیلوگرمی تولید می گردد که بسته به سفارش مشتریان قطر سیم و کلاف تغییر می کند.

اطلاعات محصول
نوع: مفتول ، گالوانیزه
قطر: 2 تا 3 میلی متر
وزن: 50 تا 70 کیلوگرم
بسته بندی: کلاف ، سفارشی

کاربرد محصول
این محصول در صنعت ساختمان،آرماتور بندی، تولید توریهای حصاری،گابیون،توری مرغی،سیم خاردار و توری های پرسی گالوانیزه کابرد دارد.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *