0 0
مازندران، جویبار
011-42561218

پانل سه بعدی چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟

پانل سه بعدی چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟

پانل سه بعدی یک دیوار پیش ساخته است که از دو قسمت عایق پلی استایرن نسوز (یونولیت) و شبکه های پیش جوش فولادی (مش) تشکیل شده است که بوسیله مفتولهای فلزی به صورت خرپا به یکدیگر متصل می باشد که با نصب و بتن پاشی روی آن از تلفیق دو شبکه فولادی و بتن، سازه بسیار مقاوم و محکمی بدست می آید. وجود لایه پلی استایرن به کار رفته باعث کاهش وزن قطعات دیوار و سقف شده و علاوه بر حمل آسانتر، مجموع از وزن سازه نیز میکاهد. این پانل می تواند به جای دیوارهای آجری و سفالی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این محصول سیستم مناسبی برای کف ، سقف و بام می باشد و در ساختمانها و ویلاهای تا دو طبقه بدون داشتن اسکلت و در ساختمانهای بلندتر به صورت مختلط با سیستم قاب بتنی یا فلزی قابل استفاده می باشد. این پانل ها علاوه بر نقش جداسازی فضای معماری به عنوان دیوار باربر قائم و برش گیر در برابر بارهای جانبی نیز عمل می کنند و از مقاومتی که از اتصال مش ها به یکدیگر حاصل می کنند جهت پایداری در برابر زلزله و بادهای تند استفاده می کنند.

توضیحات محصول

این محصول یک دیوار پیش ساخته است که از یونولیت (پلی استایرن نسوز) و شبکه های مش جوشی تشکیل شده که در دو طرف یونولیت نصب و به یکدیگر متصل می شوند. ابعاد متداول آن 3*1 متر بوده و شبکه های مش در چشمه های 5 و 8 سانت با قطر مفتولهای 2 الی 4 میلیمتر تولید می گردد.از مهمترین مزایای تری دی پانل می توان به موارد زیر اشاره کرد: کاهش وزن کلی ساختمان، کاهش هزینه اسکلت بندی ساختمان، صرفه جویی در انرژی سرمایشی و گرمایشی ،عایق بودن در برابر صوت، مقاومت در برابر زلزله، سرعت بالا در عملیاتی شدن، افزایش فضای مفید ساختمان بعلت عرض کمتر دیوارها، حمل و نقل آسان مصالح به طبقات

اطلاعات محصول

نوع: 3D پانل
ابعاد: 1 در 3 متر
قطر: 2 تا 4 میلی متر
اندازه چشمه: 5 و 8 سانتی متر

کاربرد محصول
تردی پانل می تواند به جای دیوارهای آجری ، سفالی و سیمانی در انبوه سازی, محوطه سازی , سوله سازی ها , برج سازی ، ویلاسازی، سردخانه ها و اماکن ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *