0 0
مازندران، جویبار
011-42561218

مفتول سیاه چیست و چرا از آن استفاده می کنیم ؟

مفتول سیاه چیست و چرا از آن استفاده می کنیم ؟
همه چیز باید به ساده ترین شکل ممکن ساخته شود ، اما نه ساده تر.
آلبرت انیشتین

مفتول سیاه

مفتول سیاه چیست و چرا از آن استفاده می کنیم ؟
شاید یکی از حساس ترین و سخت ترین مراحل ساخت یک ساختمان پی آن باشد. در این بین اگر پی هر ساختمانی محکم بنا شود، می توان به دوام و استحکام آن اطمینان داشت. مفتول آرماتوربندی یا همان مفتول سیاه مصارف بسیاری در بتون ریزی دارد. سال هاست که استفاده از این محصول در فرآیند شناژ کاربرد دارد. در بناهای مستحکم از میله گرد و مفتول آرماتور بندی استفاده می شود که نقش مفتول در این جا به هم بستن میله گرد ها و نگه داشتن آن در ستون و شناژ است. معمولا بستن میله گرد ها به یکدیگر، نیازمند یکسری محاسبات مهندسی یا تجربی است و معمولا در این موارد از مفتول 1.5 میلی متری استفاده می شود. از کاربردهای دیگر این محصول می توان به قالب بندی، مجسمه سازی، بسته بندی، ساخت انیمیشن اشاره نمود.


توضیحات محصول
این محصول در دو نوع پخت شده (آنیل) در درجه حرارت بالا در کوره های صنعتی و همچنین بصورت خام عرضه می گردد. پس از فرآیند تولید آن که کشش سرد و گرم از میلگردهای باکیفیت کششی می باشد، در سایزهای مختلف عموما در قطرهای 1.2- 1.5-2-2.5-3-4-5 میلیمتر در بسته بندیهای مختلف عموما از 15 الی 25 کیلوگرم عرضه می گردد.

اطلاعات محصول
نوع : سیاه ، گالوانیزه
قطر : 3 تا 12
اندازه : 30 متر
بسته بندی : کلاف ، سفارشی
کاربرد محصول
کاربرد این محصول در آرماتوربندی،قالب بندی،بسته بندی (عدل بندی) و همچنین استفاده بعنوان مواد اولیه سایر صنایع تولید مانند تولید مش، توری پرسی، مفتولها گالوانیزه،انواع زنجیر صنعتی، تیرچه، میخ و … می باشد.

محصولات مرتبط
۲ نظر

سلام، ممنون از مطلب خوبتون. کلاف مفتول سیاه جند کیلو هست؟

فولاد جویباران

سلام با همکاران فروش ما در تماس باشید.
۰۹۱۱۳۵۴۱۶۹۲ خانم محمودی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *