0 0
مازندران، جویبار
011-42561218

مراسم گرامی داشت روز کارگر با حضور جناب اقای اسلامی رئیس اداره کار شهرستان جویبار

مراسم گرامی داشت روز کارگر با حضور جناب اقای اسلامی رئیس اداره کار شهرستان جویبار

جشن روز کارگر با حضور جناب اقای اسلامی رئیس اداره کار شهرستان جویبار در مجموعه گروه صنعتی فولاد جویباران برگزار شد.

11 اردیبهشت (اول ماه مه) همزمان با روز جهانی کار و کارگر به روال هرسال مراسمی برای تکریم و تجلیل از کارگران و زحمتکشان گروه صنعتی فولاد جویباران برگزار شد.
در این مراسم جناب آقای اسلامی رئیس اداره کار ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت مجموعه که هرساله این مراسم و مراسمات مشابه را برای ارج نهادن به مقام کار و کارگر تدارک میبینند، نام نهادن امسال به سال مهار تورم و رشد تولید را نشانه نگاه ویژه مسئولین رده بالای کشور به اهمیت کار و تولید دانستند.

در ادامه جناب آقای دکتر ظاهری مدیریت و رئیس هیئت مدیره کارخانه نیز حضور تولیدی‌های زیر زمینی که با فرارهای مالیاتی و نپرداختن هیچگونه هزینه به دولت و عدم پاسخگویی درقبال کیفیت و کمیت تولیدی هستند را یکی از مهمترین چالش‌های مجموعه در چند سال اخیر نامیدن که مانع پرداختن بیشتر و بهتر به پرسنل مجموعه شده چرا که مجموعه‌ای که تمامی تعهدات خود را در قبال دولت و جامعه انجام میدهد در مقابل مجموعه‌های زیر زمینی که هیچگونه تعهدی به این موارد ندارند به مراتب زیر بار فشار بیشتری قرار میگیرد.

از مهمترین مواردی که ایشان در این جلسه پرداختن باطل کردن کارت بازرگانی مجموعه به دلایل غلط و اشتباه در گذشته بوده که سبب شده بازار صادراتی بزرگ مجموعه و ارز آوری مستقیم مجموعه در این سال‌ها با چالش جدی مواجه شود و متاسفانه به صفر برسد.

از مسئولین دولتی انتظار است تحریم‌های داخلی و بی‌تدبیری‌های صورت گرفته را هرچه زودتر بردارند تا چراغ صادرات مجموعه بار دیگر روشن شود.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کارگران مجموعه با هدایایی از این پرسنل خدوم قدردانی شد.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *