0 0
مازندران، جویبار
011-42561218

توری حصاری چیست و چرا از آن استفاده می کنیم ؟

توری حصاری چیست و چرا از آن استفاده می کنیم ؟

توری حصاری نوعی محافظ است که از سیم مفتولی تولید می شود. توری های گالوانیزه زنجیری – فولادی و پلی اتیلن و … در اشکال مختلف برای حصاربندی استفاده می شود.این توری ها از مفتول هایی از جنس گالوانیزه گرم یا فولاد ضد زنگ با روزنه های متفاوت بافته شده اند. یک توری حصاری با کیفیت یک محافظ دارای مقاومتی طولانی – نصب آسان و امنیتی بالا می باشد .به طور مثال توری های حصاری گالوانیزه با مفتول های ویژه ای که یک لایه فلز روی سطح آنها را پوشانده بافته شده است.فلز روی موجب می گردد تا این توری ها در برابر رطوبت و عوامل محیطی تا 50 سال دوام خود را حفظ نمایند.

توضیحات محصول
توری حصاری که با نام فنس نیز شناخته می شود ازکاربردی ترین محصولات در انواع حصارکشی ها می باشد. معمولا در ارتفاع 1.2 تا 2 متر با مفتول گالوانیزه گرم 2 تا 3 میلیمتری در چشمه های 4 تا 7 سانتی متر تولید می شود. . از مزیتهای اصلی که این محصول را بسیار پرطرفدار ساخته است می توان به حمل و نقل و نصب آسان، به صرفه بودن، انعطاف پذیری در انواع زمینهای مسطح یا شیب دار، سرعت بالا در نصب، عمر و دوام بالای محصول، مقاومت در برابر رطوبت و دمای هوا و … اشاره کرد.

اطلاعات محصول
نوع: توری حصاری ، فنس
قطر: 2 تا 3 میلی متر
ارتفاع: 1.2 تا 2 متر
اندازه چشمه: 4 تا 7 سانتی متر

کاربرد محصول
کاربرد اصلی این محصول در حصارکشی و حفاظت اززمینهای کشاورزی و تملیکی،باغات،سالنها و زمینهای ورزشی، ساختمانها، فرودگاهها، مراکز نظامی، پالایشگاهها، مراتع حفاظت شده، حفاظت از حیوانات اهلی و ماکیان، حفاظت از استخرهای پرورش ماهی، استفاده بعنوان حفاظ برای ایمنی کارگران ساختمانی در برابر سقوط، بزرگراهها، قفس حیوانات و بسیاری از کاربردهای دیگر می باشد.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *